Dibuixos Montse


He recuperat aquests dibuixos que vaig fer quan tenia vint anys. Vaig passar una època que dibuixava d’una manera automàtica, és a dir, em posava davant el paper en blanc i sortia el què sortia. La veritat és que trobo a faltar aquesta inspiració tan espontània, inconscient diria jo. Entre ells hi ha un dibuix de Gregory Peck que vaig fer en un quartet, directe a boli.

Puc dir que era una forma de dibuixar autèntica

He recuperado estos dibujos que hice cuando tenía veinte años. Pasé una época que dibujava de una forma automática. Delante del papel en blanco salía lo que salía. Entre ellos hay un dibujo de Gregory Peck que hice en un cuarto de hora directo a boli.

La verdad es que echo en falta esa inspiración espontanea, inconsciente diría. Puedo decir que era una forma de dibujar autentica.

2 comentaris

Filed under Il·lustracions Montse

2 responses to “Dibuixos Montse

  1. Tots tres m’agraden, ara be el titulat: ” Tothom parla, ningú escolta” és genial. Ja apuntaves maneres!!

    Salut a tots dos!!!!!

  2. Gràcies, Toni:))
    La veritat és que són una mica una “anada de bola” però d’això es tracta, de deixar-se anar, que cada dia costa més!

    Salut per a tu, també!

    Montse

Deixa un comentari

